Известие

Collapse
No announcement yet.

Спуках картер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спуках картер

    Здравейте колеги,
    минах през много лоша дупка и най -вероятно съм спукал картер (не съм ходил на майстор). Препоръчайте ми къде могат да ми го заварят ? Колата е в дружба 1 в момента там работя (близо до shlell) Също да питам дали е добра идея да сипя масло и да я карам така до майстора или да ме дръпнат по - добре ?

  • #2
    зависи колко е дупката, сяяя ако сълзи леко не ти пречи... ама ако си тече забрави, платформа или в краен случай дърпане
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Ако можеш да я оставиш до утре..мога да мина да погледна.Ако е зле ще те дръпна до най-близкия сервиз.Тоест при Румен
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zumitaka Покажи съобщение
        Здравейте колеги,
        минах през много лоша дупка и най -вероятно съм спукал картер (не съм ходил на майстор). Препоръчайте ми къде могат да ми го заварят ? Колата е в дружба 1 в момента там работя (близо до shlell) Също да питам дали е добра идея да сипя масло и да я карам така до майстора или да ме дръпнат по - добре ?
        По-добре е да те дръпнат. Не знам каква е дупката, но да ти кажа една моя технология - при не много голяма дупка на картера завъртях една дупка със свредло и направих резба с метчик, след което завих един болт и това беше, никви заварки! Ако се получава при теб, ползвай идеята, ако не при теб, все при някого ще сработи технологията
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
          По-добре е да те дръпнат. Не знам каква е дупката, но да ти кажа една моя технология - при не много голяма дупка на картера завъртях една дупка със свредло и направих резба с метчик, след което завих един болт и това беше, никви заварки! Ако се получава при теб, ползвай идеята, ако не при теб, все при някого ще сработи технологията
          Това ми харесва,добра информация

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
            Това ми харесва,добра информация
            Някога така са кърпили пукнатини в блокове, глави.........
            Технологията се нарича "американски шев".


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Не я пали, рискът е прекалено голям. Успех!
              1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
              2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
              1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

              Comment


              • #8
                1. Никъде не е написано, че маслото е изтекло.
                2. Има ли следа от масло на щеката? за нивото?
                3. Ако има дупка, става с резбова тапа, с подходящ по диаметър метчик, за предпочитане със ситна резба. Дължината на тапата да се съобрази, да не задере вътре нещо по мотора.
                4. Ако няма масло - без експерименти и само с теглене с въже
                5. успех!
                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                Comment


                • #9
                  Да маслото е изтекло, забелязах го след като постоя няколко часа на паркинг. Благодаря на колегата Linkestis за предложението, за сега ще видя някой приятел ако може да ме дръпне до Румен, ако не ще пиша (не искам да те занимавам) Мерси на всички за съветите, утре ще пиша какво съм направил

                  Comment

                  Working...
                  X